Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Bildbomb

Här är dom, mina två små skatter. 
Detta är första bilden jag tog med mobilen på dom när vi kom tillbaka från op-salen. (Det blev planerat kejsarsnitt men berättar mer om förossningen i ett annat inlägg)

Två små underverk!

Alice vägde 2660g och Lovisa 2480g. Båda tjejorna var 46cm långa.

 

En stolt Miranda får hem sina efterlängtade bebisar! Som hon har väntat!

Nu är de snart 2,5 månader och dagarna börjar bli lättare! De börjar bli nöjdare:)

Jag och Alice nedan :)



Och Lovisa:)
 
Blev en bildbomd för jag hinner inte skriva så mycket!

Kommentarer
Postat av: Madelene Holmström

Finaste finaste du!
Finaste finaste flickorna! <3

2014-06-04 @ 17:35:16
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"