Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Dumsnäll

Jag och Miranda hade en sån underbart mysig dag igår, vi var ute hela dan och bara lekte, busade och bada! Älskar detta väder... Synd bara att det är vardag och Johan inte är hemma. Han jobba till 19 igår! Slutar vanligtvis 15.00... Mycket o göra tydligen.

Min goding!!!



Ska sätta mig ner med lite papper när jag har lagt lilla M för middagssovning idag. Lär även kolla upp lite försäkringar till företaget, rättshjälp o sånt, för de finns verkligen folk till allt. Ibland undrar jag vad jag gett mig in på. Och jag är verkligen för snäll, jag måste bli hårdare nu, för det är detta jag kommer försörja mig av!

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Johanna Björnberg

Åh vad jag ser fram emot att du öppnar din salong :) Du är verkligen min absoluta favoritfrisör och den som alltid fixar mitt hår så jag blir 110% nöjd. Ända sen du gick hem och var mammaledig så har mitt hår varit en stor katastrof. Snart är det räddat och jag kan börja känna mig nöjd igen, efter att ha varit hos frisören! :) Kram! /Johanna

2011-05-11 @ 18:47:25
URL: http://endastdetbastaarnog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"