Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

SODA!

Idag ska lilla Soda åka hem med sin matte och husse=(
Kan ni förstå att jag inte vill lämna tillbaka denna underbara lilla varelse?!

Johan är också helt såld på honom... Blir ni allergiska eller nått har vi första tjing brorsan! ;)




Jag tror han har legat på alla sätt som går i den här, blev en favorit direkt!


Lucifer och Soda har busat jättemycket de sista dagarna.... Så söta!
 
Men min lille kuneg Hector har varit lite skeptisk, inge bus,men nu är han med och inte rädd länge iaf! Tur att jag har mina prinsar kvar, Men de kommer nog sakna den lille!

Tur de är så dryga ibland, som gör att man inte vill ha fler, annars hade jag haft hur många som helst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag Gillar den tredje bilden där han ligger på rygg ;) kram Madde

2011-03-14 @ 13:12:34
Postat av: evelina

Alltså, den där katten.. ååhh, vad jag bli kär! En av dom sötaste jag sett :)

2011-03-14 @ 14:26:04
URL: http://eininas.blogg.se/
Postat av: Madelene Holmström

De var jag som skrev första kommentaren från mobilen! Haha!

Men ni kanske borde fundera på en till? Om tillochmed Lucifer kommer ner och leker en massa med den? Ett bra sätt att få ner han från övervåningen! ;)

2011-03-14 @ 21:10:01
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"