Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Mirandas födelsedag

Mirandas ett årsdag firades såklart med kalas och massa släkt och vänner!
Hon älskar mycket folk och uppmärksamhet så hon hade en toppendag...!


Hennes tårtor jag gjort...


"-Ett år fyller jag"

Hon mumsade tårta i princip hela dan=)
Och hon fick såå mycket fina paket. Kläder, leksaker, mjukisdjur och filmer m.m.
TACK ALLA!

Hon fick bl.a detta fina bakset från Jabadabado.. Kommer användas flitigt i framtiden med sån baktokig morsa som hon har=p


Denna fina vagn fick hon av oss och sin mormor och morfar. Jag älskar den! Helt underbar vagn...

Brio Spin

Miranda hade en bra födelsedag....
Den var dock delad med stor sorg.
Jag grät nog mer än jag var glad den dagen men jag hoppas Miranda hade det underbart ändå....


Kommentarer
Postat av: emelie

Ser ut ha varit en toppen dag =)

Kanon fin vagn, dem verkar så smidiga.. =)

Usch lät inge skoj att du varit ledsen.. :/ beklagar

2011-01-10 @ 13:59:23
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Va har hänt? Jag blir ju så nyfiken när man skriver sånt. Vad fin miranda var på sin födelsedag, älskar rött. Hon har en mamma med smak ;)

2011-01-10 @ 19:07:54
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"