Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Nu har den kommit!

Måste visa hur fint det blev med ljuskronan jag fick hem för nån dag sen!
Tycker om den jättemycket, det blev som ett helt nytt rum...!


Lampan kommer från Jotex

Idag har vi varit på vilgott och lekt lite...Hade en playdate med Sandra o Lovis!
Sen blev det en vända på stan, men upptäckte att plånboken var kvar hemma=(

MEN hade 200 kr på fickan, och det var tuuur det för jag hittade denna underbara åt Miranda! Gud så söt hon kommer bli i den i sommar!!

Från kappahl


Kommentarer
Postat av: Britta

Jäklarns vilken tjusig lampa =) Superfint blev det! Och vilken sötnöt Mira blir till sommarn <3

2011-01-28 @ 18:13:37
Postat av: emelie

Älskar Kappahl kläderna! Dom har så mycket fint till barnen tycker jag.. :)

föresten tack för råd och tips idag :)



2011-01-28 @ 20:49:14
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Susanna

Guud va fin den var!

2011-01-29 @ 21:10:41
Postat av: Linnea

oj vilken fin, vart har du köpt den?

2011-01-31 @ 20:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"