Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Min dam har humör

Dagarna rullar på, snart helg igen... Tycker det är måndag-fredag mest hela tiden.

Igår var vi på villgott med Jasmine och Alessa. Miranda tycker det är skitkul o springa runt där. Mycket barn, leksaker och folk -det älskar hon, märks så tydligt för hon är glad hela tiden! Ska försöka komma dit snart igen, blir allt för sällan. 

Miranda är så duktig när hon går nu, visst ramlar hon ibland men inte alls ofta. Och då är det för hon blir ju så ivrig när det går bra. Mammas stora tjej♥ Det är även bus hela tiden nu, hon öppnar alla skåp som finns och river ur allt hon orkar. Hon slår vilt ikring sig när jag försöker ta hennes hand och leda bort henne - "låt mig va".. Hon blir stup förbannad om man tar nått hon inte får ha, typ pappas glasögon, blåhåller dom och skriiiiiker. Hon klättrar på ALLT och när jag lyfter ner henne skriker hon och slår armarna i knät i 20 sekunder sen klättrar hon upp igen.. Hon har humör min dam, undrar vem hon fått det ifrån? =)


Hon sover lite middag nu (liiite sent tyvärr) men låter som om hon är på G o vakna. Ska gå o kika!

Snart kommer Tessa som ska få bort lite slitna toppar!

Ha de!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"