Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Ingen blogglust!

Jag har inte det minsta blogglust alls! Ledsen alla läsare men jag orkar inte uppdatera er lika ofta som förr.. Nått inlägg här och där blir det väl men inte mer. Jag har annat för mig...=)

Vi har i alla fall haft ett trevlig nyår och hoppas att det nya året har med sig mina planer!!

I veckan ska jag baka lite, har en dam som fyller ETT år på Lördag! Helt otroligt... Kan inte försstå att det gått så fort. Men jag vet inte vad jag ska köpa, liksom många andra har det problemet nu när det nyss varit jul! Men en sak jag tänkt på är att jag vill börja samla alla Astrid Lindgren filmer till hon blir lite äldre, så det är ett tips till er;) Och så vill jag ha inreding på IKEA åt henne, hon måste få lite förvaringsmöbler på hennes rum. on ska få en Hensvik (?) garderob och en sån där vanlig Expedit hylla...


Det var riktigt kallt idag så nu lär jag fortsätta elda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"