Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Det känns bra

... När man får lön för mödan.

Vi har var duktiga och eldat mycket nu de här kalla veckorna för att inte få en sån där elräkning igen. Den vi fick innan skorstenen var lagad alltså, då vi värmde upp helal huset med el. Hujeda mig! Men nu var den ca en tredjedel så dyr... Alltså rätt billig!!! GILLA GILLA GILLA!

Då är det kul o elda när man ser att man spar pengar=)

Snart åker vi till Ludvika och ska ha date med Sandra o Lovis, idag blir det badhuset en sväng=) Var längesen vi var där, hoppas Miranda gillar det nu också.


Och Grattis till fina Alessa som fyller ett år idag ♥

Så nu ska jag springa ner o slänga i lite mer i pannan innan jag åker....


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh! <3 tack johanna & miranda.

2011-01-15 @ 20:26:18
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"