Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Att jag aldrig lär mig

Igår hittade jag fjärrkontrollen till luftvärmepumpen i toaletten... AAHHH MIRANDA! Den fungerar dock idag efter ha legat på elementet.. Tur de=)

Idag på förmiddagen hade hon ner ett fint fat som stod på köksbordet på en bricka, den gick såklart i 100 bitar. Hon har väl lyckats fått tag i brickan på nå sätt... - att jag inte lär mig att ställa allt i mitten eller plocka undan!!

Och nu var jag i köket och plockade. Det var väldigt tyst men jag tänkte "det finns nog inte bus kvar hon kan göra nu, jag har ju plockat undan allt".

Jo tjena! Bakom gardinen på fönsterbrädan låg det ju chips!



Och hon har hon ätit en hel del, var tydligen riktigt mumma.


Kommentarer
Postat av: Madelene Holmström

Jag kan inget annat göra än säga :

HIHIHIHHIHI :D Älskade hjärtebarn! <3

2011-01-25 @ 12:55:26
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: fammo

Ja nu du Johanna, nu gäller det å gasa så du ligger steget före madam =) Lycka till!!

2011-01-25 @ 14:19:36
Postat av: emelie

Hihi en busunge ;)

2011-01-25 @ 14:27:09
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"