Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Snälla mamma?

Idag är jag så himla trött! Bara gäspar o snuggar mig i ögonen, och tårarna rinner... Har försökt sova lite nu på fm men de går inte heller.. Så jag får väl gäspa dagen lång då!

Vill visa Mirandas nya blomlådor som ska sättas på hennes rum, nånstans. Vet inte vart än bara. Men de är så himla söta! Där kan hon lägga sina småsaker..=)


"Sånna skor vill jag ha" sa Miranda när hon såg dom på datorn. "Kan du köpa dom mamma, snälla, Dom skulle passa mig så bra i vår?".... Och hon tjatade hela dan så jag var väl tvungen att köpa dom då ;)


Vad gör man inte för sin älskling!!


Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

Gud vilka söta blomlådor, helt i min stil!! O söt bild på charmtrollet också! Visst är dom i en härlig ålder nu? :)

2011-02-22 @ 14:25:44
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Mormor

Sååå söt, ser att hon har tofsar hon fått av mommo :-)

Jättefina blomlådor, kommer passa perfekt

i Mirandas rum!!

2011-02-23 @ 09:15:36
Postat av: Lill å Barnen

Åh så fina blomlådor.. :) har du tillverkat de själv.?

2011-02-23 @ 20:36:06
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"