Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Lucifer törs!

Våran morgon hittills i lite bilder!


Vår mest skygga katt Lucifer, börjar ta till sig Miranda mer o mer. Han är katten som kallas "legenden" för många vet att han finns men ingen har någonsin sett honom. Han kommer bara ner o hälsar om han känner för det och då ska det vara nån han känt länge eller litar på. Det är FÅ som får klappa honom. Vet inte riktigt varför han är så, det har han alltid varit.... Men för oss är han vilken katt som helst, gosig och alltid med o så.

Det är så roligt att se att han vågar vara vid Miranda mer och mer..

Och hon är så försiktig med honom, jag är så impad!


Snart är det dags för en förmiddagsnap för M, då ska jag försöka ta reda på lite tvätt... Usch och trök!
Just nu sitter hon o kollar på skidor... Ser inte så skönt ut bara?


Nej nu är det bra gnälligt!
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jenny Spännar

Lucifer älskar mig :)

Hoppas ni har det bra. Saknar er!! P&K /Jenny

2011-03-20 @ 10:36:34
URL: http://jennyspannar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"