Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Tidigt

Miranda vaknar alltid halv 7-7... Idag var hon tio över sju och det är lördag. Min första tanke var: -åh lite sovmorgon så skönt."
Man har inte stora krav då, 10 min var helt ok idag!

Mammas lilla tjej ligger här bredvid och myser i pappas säng. Han har redan gått upp för han ska tillbringa heeela dan nere i Tuna Hästbergs äventyrsgruva. De var nått speciellt där idag så han skulle hjälpa till...
Själv ska jag åka till kupolen o shoppa julklappar, och ska inte åka därifrån förrän jag är klar!! Mira får vara hos farmor och farfar...

Nej nu ska jag fortsätta mysa och kolla på barnkanalen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"