Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Morgontrött!

Imorgon är det Luciafika på dagis, tiiidigt tidigt på morgonen.. Inget lussande, iaf inte för de minsta, o det tycker jag är bra. De små har ingen uppfattning än, och jag behöver inte gå och lyssna på personalen som sjunger ;) Men se om vi orkar, jag är så grymt morgontrött. Men det vore väl mysigt, jag har inte fått nog av julkänslor än! Behövs lite mer inför julen nästa vecka!

Jag har blivit så dålig att ta kort sen jag fick iphonen, visserligen är det rätt OK kamera i den men..... Jag var ju så duktig att ta fina kort förut! Ska försöka bli bättre. Har knappt tagit nått riktigt kort på lilla M under hela hösten, skärpning! För att inte tala om framkallning... Det var evigheter sen! =/


Nej, det blir tidig kväll om jag EV. ska orka gå upp i tid imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att ha fen på väggen tycker jag.. Ja, jag ser det, den blev tak igen ;) usch ja, måste också framkalla.. Har inte påbörjat lovis album ens... Skäms på mig..

2011-12-12 @ 23:00:48
URL: Mhttp://viiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"