Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Målar!

Jobbar på för fullt om dagarna  och om kvällarna målar jag. tycker det är roligt just nu så då får man passa på och hinna med det man tänkt.

Miranda började på dagis i måndags efter sommarledigheten med pappa. Det gick hur bra som helst, hon stormtrivs!

Nu är det bara 2½ vecka tills jag och Miranda åker till Grekland, Miras mormor blir oxå med. Ska bli så skönt, längtar speciellt mycket när det regnar såhär... Trökväder.

Började med Mirandas lilla kök för några dagar sen. Och det är nästan klart nu!



Det ska bara bytas knoppar.( De passade inte särskilt bra i färgen) . Sen ska jag börja med överdelen, och kaklingen som blir emellan. Kommer bli så fint när det är klart!





Nu lär jag kasta i mig lite mat sen skajag börja jobba igen!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Jiiiises viklen fin.. Den är du nog ensammen om att ha =)

2011-08-16 @ 22:38:59
URL: http://bogstromsvitadarhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"