Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Hon sov lääänge

Inatt gjorde nog Miranda personligt rekord. Hon somnade 20.15 igår och vaknade imorse kl 07 utan att vakna på hela natten. Det enda skillanden var att hon fick mer välling igår kväll, tänk om det är så enkelt? Att hon bara behöver dricka lite mer vid läggning så sover hon hela? Man kan ju hoppas! Igår natt fick hon två slattar välling under nattens gång... Vi testar storflaskan ikväll med!!


Idag har vi inget inplanerat. Jag ska fortsätta tvätta och städa lite inför Fredag. Mycket skönare och ha fint när man åker för det finns väl inget värre än att komma hem till ett stökigt hem!

Igår blev det en vända till Borlänge på eftermiddan med Tessa. Hon skulle kika på bikini inför helgen då vi ska bubbla lite. Men INTE EN enda det fanns, Hallå åker inte folk utomlands året runt?? Varför finns det bara o få tag på i maj-juni??? Men ååhhh vilken underbar GinaTricot butik det var nu. Älska! Men jag köpte bara liite, så jag har nått att ha på mig i helgen. Men annars blir det shopping i gbg såklart!



En bild från igår, jag lät Miranda äta det sista själv. Men jag ångrade mig redan när jag gav henne tallriken... Sötfia!


Kommentarer
Postat av: Tessa

Klart hon ska ha mer välling!!!! (kommer komma bakslag ändå, men de gör de nästan alltid ändå)



sööööötfia :D

2010-09-07 @ 08:51:46
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: filippa

Sött :D

Vilken mysig header du har :)

2010-09-07 @ 22:14:45
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"