Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Tradera

Skulle vilja att ni hjälpte mig att förstå lite hur man säljer på Tradera... Jag har läst mig till lite men en del förstår jag inte.  Så ni som har gjort det, hur gör ni? Vad kostar det? Vad anväder ni för fraktsätt? Hur vet jag vad frakten blir om jag t.ex säljer ett par skor?  Tycker alla säljare på Tradera verkar vara så himla proffsesinella. Deras sidor och vinnarmejl är så serösa liksom. Jag vill oxå vara seriös självklart, men bara sälja nån grej ibland.


Jag har en hel del oanvändt i kläder, skor och mycket som det inte är fel på men har inte hjärta att slänga det. Tänkte prova sälja, om det går...!  Eller man kanske ska spara ifaaaaall att..? ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

jag skulle ha sparat, om ni har tänkt skaffa nån fler inom inom en rimlig framtid iaf..då kan du ju sälja sen..jag är då glad att jag sparade allt ;-) vet inte hur man säljer på tradera tyvärr

2010-09-21 @ 09:32:32
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag kan lära dej imorrn=)

2010-09-21 @ 10:01:27
Postat av: Johanna

Det är inte MIrandas kläder utan mina..=)

2010-09-21 @ 11:24:41
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Britta

Ska DU sälja skor????!!!! Har du ramla och slagit dej??

2010-09-21 @ 17:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"