Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Plötsligt händer det!

Igår morse vaknade Miranda halv sju, och jag kände mig mer död än levande. Om hon nån gång kunde få för sig att sova liiite längre skulle jag vara glad. Men jag låg kvar, orkade inte gå upp på hennes första gnäll. MEN helt plötsligt händer det, en sån där TRISSLOTTkänsla -Plötsligt händer det! På min högra sida reser sig Johan, går in och hämtar Miranda och tar med henne ner! - Jag får sova vidare! Inte förrän halv 10 kommer de upp och undrar om jag ska gå upp. Ljuva Lördagsmorgon!!

Idag är jag åter lika trött när vi steg upp kl halv 7 men jag lever lite på gårdagen ändå och hoppas att hon snart ska ta en förmiddagsnap så jag kan joina henne.


Igår var vi på marknad i Grängesberg. Det enda jag köpte var bröd. 5 stora påsar för 100kr. Bra att fylla frysen med!
På kvällen blev det Tacos och några avsnitt Prison Break, men hittills gilar jag det sådär. Kanske blir bättre?


Idag åker vi till Johan föräldrar och hälsar på.....


Ha en skön söndag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"