Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Otur!

Jag har inget vettigt att skriva alls känns det som!!

Dagarna bara går just nu. Jag sitter vid datorn, leker med Miranda, gör mat o städar. Det händer inte så mycket mer!

Idag har jag klippt Johans brorsdotter lite, hon skulle ta dagiskort imorgon så det behövdes putsas lite. Sen blev det en date med Lisa. Vi gick en promenad längs sjön och sen snacka vi lite skit hemma hos henne. Klippte även lugg på henne igen, så nu är du dej lik igen vännen... ♥

Har fyndat en del på Tradera som kommer i veckan, då kan jag visa er lite. Annars har jag lagt ut några plagg och en väska, min första säljauktion. Spännande! Vi får väl se om jag får skicka iväg grejerna för 1kr. Haha säkerligen med min otur.


Otur ja, när vi ändå är inne på det.
Johan håller på o sälja sin lekbil (skitbilen som jag kallar den) och igår kom det ett par killar och skulle kika på den. Johan körde upp den framför verkstan och bytte tillbaka till rätt däck och städade ur den lite innuti. Ett tag senare kom de och skulle kika. De hade åkt långt och hade släpkärra med sig. Och vad händer? Jo, biljävlen startar inte! Så de skambudade halva summan och då kunde de bara åka hem. Förstår dom, man vill väl inte köpa en bil som inte startar. Men ändå! Hur kan vi ha sån grym otur?? Bilfan gick ju för en kvart sen! Motorn var fortfarande varm när de kom!

Helt jäkla otroligt....!! Men men, bara o försöka bita ihop, hitta felet och leta vidare!

Nu blir det sängen!
Miranda vaknar alltför tidigt nuförtiden så det är bara o försöka lägga sig i tid!
Go natt alla goa läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"