Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Om huset...

Den 29 okt hoppas vi att vi får flytta in i huset. Men de har inte varit här och plockat ur och bouppteckningen är fortfarande inte 100% klar. Om två-tre veckor skulle den första familjen åka upp och plocka ur huset, sen helgen därpå skulle den andra familjen åka upp. De bor i Sthlm och tydligen kan de inte vara här samtidigt...? Så förhoppningsvis skulle de hinna innan 29 okt och då har de haft tre månader på sig!! Hmm, ja jag vet inte varför det ska ta sån tid men vi har vant oss vid att vänta och få beskeden "två veckor till" nu.

Men jag vill ju bara att det ska bli helt klart och att de ska plocka ut nån gång så vi får komma dit och fixa lite innan snön! Det ser ju hemskt ut just nu, hela gården är i princip igenväxt för att de aldrig är här nu när gubben dog.


Jaja bara o vänta då.....


Kommentarer
Postat av: Lina

Fy tusan vad dåligt. Skulle jag vara mäklare skulle inte jag vilja att det gick till så där! Hoppas ni får flytta in snart i alla fall =)

2010-09-20 @ 22:33:37
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Britta

Varför ska dom ha så ininorden lång tid på sej?

2010-09-20 @ 22:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"