Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

De är väl dags...

...att uppdatera lite!

Men har inte orkat, har varit helt slut sen vi kom hem från Göteborg. Har än inte packat upp väskan, de får nog bli imorgon!

Vi var på supercross på fredagen. Blev Kims födelsedagspresent, han visste inget så det blev en kul överaskning för honom. Vi hade bokat det sen nån månad tillbaka... Var skitkul och dom är så grymt duktiga!

Lördagen var vi på Universeum och kika på massa äckliga och coola djur. Sen bar det iväg mot Lisebeeerg! Jag och Lisa åkte karuseller och det var så roligt. Vi ballade inte ur en enda gång heller, trodde jag skulle göra det nu när det var så länge sen. Men shit vilket adrenalin vi hade där ett tag. Grabbarna och Tessa höll sig vid spelhusen och hade individuell "plocka-mest-gosedjurs-tävling". Miranda har alltså en HEL påse nya mjukisdjur nu.. ;)

På kvällen badade vi i poolen på hotellet och sen var vi och käkade. Somnade ovaggad den kvällen vill jag lova.

Söndagen innebar shopping för hela slanten. Och hittade jag något?? NEEEJ. Helt otroligt när man väl har alla möjligheter. Det är nog helt enkelt för stort. Kände att jag bara gick och tittade runt..


Har haft riktigt roligt! Tack allihopa för en underbar helg!!!

Och tack till Mamma o Pappa som haft Miranda hela helgen!
Och till Allas vår Kattvakt Madde!

Har inte många bilder men kan bjuda på några...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"