Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

BVC

Idag var vi till BVC på föräldragrupp, var längesen nu. Nån gång i början på sommaren och gud vad alla blivit stora! Var så roligt att se!

Miranda vägde 10.2 kg och var 69cm lång. Alltså en kort och tung liten kubik jag har! Världens finaste!

Just nu river hon allt som kommer i hennes väg. Herregud, kan ju bara tänka mig hur det kommer bli när vi ska börja packa inför flytten...


Köpte det här på Tradera för 41 kr häromdan. Tyckte så mycket om färgerna.

Och idag kom min RAM!¨


Den var jättefin. Gillade nog den andra jag la ut bild på mer, men den här fick jag mycket bättre pris på.

Vad tycker ni, ska den sprayas vit nu då? Den ska funka i ett Shabby Chic vitt hem... Eller ska den bli silver, eller förbli guld?

Ska vara detta foto i svartvitt eller sepia i iaf. Tacksam för tips!



Kommentarer
Postat av: emelie

Jätte fint set från tradera, lila är super fint=)

Jag tycker du ska ha sepia i ramen =)

2010-09-14 @ 21:10:52
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: sandra

tycker också sepia! Funkar med både guld och vitt i shabby chic!

2010-09-14 @ 21:34:59
Postat av: Madelene Holmström

Jajemen, tur att du såg vilken jag menade!! :) Men du får tillbaka den så fort jag läst ut den!! :D

2010-09-15 @ 19:50:44
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tycker du ska ha ramen vit iaf!

2010-09-15 @ 20:51:25
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: karro

vilka fina bilder du lägger upp jämt.

Jag tycker att du kan behålla ramen som den är. I shabby chic stilen är det så mycket ljust och vitt ändå. brukar tänka att jag vill bevara det som redan är vackert och gammaldags som det är , i den mån det går. Tycker ramen har en gammaldags chic stil i sig själv. Kram

2010-09-16 @ 19:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"