Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Allt o ingeting!!

Har gjort flera matlådor nu på förmiddagen så nu räcker det några dagar, skönt!! Älskar o laga mat men ändå är det så tråkigt att göra matlådor... mysko det där...!

Snart ska vi göra oss i ordning och vänta på att mamma ska hämta oss. Sen ska vi åka och fira min bror som fyller år idag!!!


Är sugen på att börja måla lite igen. Måste måla mina skåp jag fynda på auktionen i somras, blir nog ett projekt till helgen kanske. Har även en tripp trapp stol som ska fixas till det roligare!!


Nej nu kommer Lisa o hälsar på en snabbis!!

Ha de..!


Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

haha ok de fattade jag inte :-P ja är de inge ni använder så sälj de då :-) hoppas ni får flytta in i huset snart!!

2010-09-21 @ 14:01:37
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"