Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

"-Baka!"

Hade Mathilda och Melvin här på förmiddagen i ca en timme.
Jag frågade Mathilda vad vi skulle göra när vi lyssnat klart på
Idas sommarvisa för 7:nde gången.
"-Baka!" svara hon då..
Haha lite oväntat med okey, vi bakade väl då!
Gjorde det lite enkelt för mig och roligare för dom så vi gjorde en grön trolldeg. Sen behövde jag inte göra mycket mer som barnvakt, de roade sig rätt bra med att kladda och baka gubbar som alla var "pappa". Haha.. Underbaringar!!!


Skulle till apoteket och gick genom Lindex, det ska man aldrig göra!!
För då kunde jag inte motså dessa...
Var mysoverallen jag fastnade för så den var jag bara tvungen att ha!! Sen behöver hon lite vanliga långärmade bodys nu när det blir kyligare. Perfekt med ta 3 betala för 2!



Sandra o lilla Lovis mötte upp mig efter jag var klar och vi gick hem till henne. De är alltid trevligt o prata av sig lite! Vi beställde badbyxor och badring till barnen så nu ska det bli bada av i badhuset när det kommit!!!


Ja snart kväller och jag har inge gooodis. Hur ska detta bli?? 


Kommentarer
Postat av: emelie

Den där mysdressen är verkligen kanon härlig!

Vill ha den till lillen i magen men fanns bara i 68 som minst, kanske kommer in fler, skulle vilja ha 62 el 56

2010-09-24 @ 20:21:28
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Fröken M

åh jag måste rusa till lindex idag och se om det finns sånna jumpsuits här oxå !! :)så tack för ett tips även från dig :)

2010-09-25 @ 07:17:12
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Jasmine

fina kläder! lindex är favoritaffären när det gäller babykläder. :) haha, godisberoende? :D såg dig igår förresten, men du såg aldrig mig! kram

2010-09-25 @ 08:44:16
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"