Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Drömmer och planerar!

Just nu tänker jag bara på inredning nästan. Jag drömmer om det, tänker på det så jag nästan inte somnar om kvällarna... Tänk bara om man hade obegränsat med pengar. Gud så fint jag skulle kunna ha då!

Före:








Älskar den här kombinationen av saker jag har på byrån. 
Silver, vitt och levande grönt



ÅHH Jag kan knappt bärga mig!! Jag vill börja inreda, måla, tapetsera och förverkliga allt jag har inne i mitt huvud. NUUUU!

Men nu är det bara veckor kvar. Veckor som går att räkna på en hand. Åh så jag längtar!


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Va fint de blev!!

Passa kanon med blomman i silverskålen!

2010-10-08 @ 09:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"