Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

FUNDERAR!

Jag bara funderar o funderar på Mirandas rum i huset. Nu är jag inne på rosa igen, som jag var helt ifrån ett tag. Jag ändrar mig så himla fort, vet inte hur det här ska bli... Kikar mycket på styleroom.se och hittade ett barnrum som gick i rosa och grönt. Och jag älskade det så! Så enklast vore att ha en enkel rosa fondtapet, typ rosa med vita prickar. Så kan jag göra EXAKT vad jag vill med detaljerna...

MEN jag älskar mycket mönster och olika färger.. Så den rosa tapeten i tidigare inlägg är en stor favorit. Men känner att jag inte kan blanda in limegrönt till den...

InspiratioN

(från IKEA, Ellos, bestkids.se)
Vill blanda dessa färger i en salig blandning och det blir kanske för rörigt om jag även har en flermönstrad tapet? Dessa är lite enklare men ändå med lite färg...

Den sista tapeten är röd och rosa, även fast den bara ser rosa ut..


Gud vad jag funderar, och vi har inte ens flyttat in.. Detta är inte över än.=)


Kommentarer
Postat av: Britta

Låt det vara tills ni fått bo in er i huset!

2010-10-25 @ 13:19:38
Postat av: Britta

Kollade på kommentarerna från ditt inlägg om den rosa eller röda tapeten och varför törs inte folk skriva vem dom är när dom lämnar en negativ kommentar?! Löjligt tycker jag, då kan man hellre ge fan i och skriva nåt alls.

2010-10-25 @ 13:24:26
Postat av: Karro

Åhh.. den randiga tapeten tyckte jag var jättefin på översta bilden. Lagom mycket rosa! Men jag skulle ha tapetserat på tvären istället för på längden för att få en annan effekt och sen kört övriga väggar i vitt.. Då kan du ju ha övriga detaljer i vilken färg som helst nästan!

2010-10-25 @ 13:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"