Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Snörvel och lite klagande..

Miranda hade feber hela dan igår och var hänging och snorig... Hon hade det väldigt jobbigt på eftermiddagen så jag bara lääängtade till att Johan skulle komma hem. Men han var tvungen att jobba över lite bara.. Jo visst, kl halv 10 var han hemma. Jobba över i 6 timmar!! Febern hade smygit sig på för mig och jag nös och snorade lika hela kvällen, och Miranda vaknade var 10:e min och grät. Så jag var helt sluut och han med som jobbat så länge. Och det har forsatt hela natten med. Miranda har inte varit nöjd många timmar i sträck heller... Så klockan 4.15 gick vi upp för att LEKA...

Visserligen har Miranda aldrig varit sjuk så hon vet ju inte vad som händer, kan va därför hon är så ledsen emellanåt. Och jag kan ta henne när hon skriker ganska länge.. MEN när man är sjuk själv är man inte så himla kaxig längre. Och inte heller när man är ensam hemma. Måtte Johan ALDRIG jobba borta..!

Dessa himla tänder har det tjatats om sen hon ut kom, jag trodde faktiskt att det kunde va dom den här gången, men nu när jag själv är lika som henne så vet jag ju att det inte var så. För jag ska då inte få nå tänder! Jag har tillräckligt!


Nu ska vi packa väskan och åka till mamma så hon får ta hand om oss lite. Jag är också barn, fast jag har barn.. Sådeså=)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch för förkylningar och defenitivt när det slår till mot barnen! Vi kämpar med de här hemma oxå, verkar bara gå runt =( Håller tummarna att ni snart är bättre båda två!



Tack för tipset om naglarna! Det ska jag defenitivt kolla upp. Skönt att höra nån som faktiskt inte fått totalförstörda naglar efteråt. Hur länge har dina hållit sig ungefär??

2010-10-15 @ 07:27:45
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"