Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Hjärtat mitt kan om han vill...

Livet ÄR inte alltid på topp....
Humöret går upp och ner, tålamodet likaså.
Hur man mår beror helt enkelt på hur dagen börjat...

Sista dagarna har varit ganska ner för mig.

Men det finns inget som kan göra mig så varm och glad som att komma hem
och älskling har städat...
Tack Hjärtat!

Han vet verkligen när det är allvar, då jag behöver nått sånt.

Det vart o kännas bättre direkt.

Nu ska jag sova, i nytvättade lakan.. I like!


Mina problem är väl ett ilandsproblem för många, men allas liv är olika, det här är mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Men så härligt! Dom ser ju hur himla glada vi blir, men varför kan dom inte då få dom där rycken oftare :P Tack själv för idag! Hittar du ingen sån där hylla kan du nog lätt göra en sån själv, eller din pappa :P

2010-10-05 @ 23:00:45
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"