Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Helgens inköp...

Den här underbara julklänningen tittade jag på förra året när Miranda låg i magen... Blir det en tjej ska jag ha en sån, sa jag hela tiden. Och nu har jag en tjej OCH julklänningen. Jag hade en nästan likadan när jag va liten. Älskar dom, de är riktigt gammeldagsa.
Åh så söt hon kommer bli!!



Hon fick även lite kläder av mormor o morfar som de köpte på marknaden.


Och de här köpte jag från Lager 70 i Insjön. Från Name it.



Och JAG fick mej en tröja..!!
Den är så mysig och  lång så man bara kan ha leggings till..


Sen köpte jag lite kryddor och Prison Break boxen till Johan.

NU har jag dock köprförbud, haha. Johan håller på och tänker utt ett "straff" till mig om jag handla nå mer innan nästa lön.

Troligen får vi nycklarna till huset snart. Då behöver vi pengarna.... Så nu är det färdigshoppat! Det enda jag kommer visa er är det jag fynda på Tradera i förra veckan, för det hoppas jag ska ligga i min brevlåda de kommande dagarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"