Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Äntligen...

Är vi snart återställda. Efter ha varit sjuka i ett bra tag... Miranda har hosta och det hörs att hon är tjock i bröstet men hoppas det ska försvinna.
I natt är första natten hon sovit bra också på över en vecka. Flera nätter har hon vaknat och gråtit hejdlöst så det har varit rätt jobbigt. Har varit vid mamma en del så hon hjälpt mig eftersom hag också varit sjuk.
Tack för att du finns.♥

Annars har helgen bestått av att fälla träd, på träd på träd. Och kapat och kluvit. Jag har väl hjälpt till så mycket jag orkat men annars är det Johan, pappa och brorsan som hållit på. Shit vad ved vi har nu!!! Flera kubik, inte så  mycket torrt men när detta torkat så kan vi elda så vi har 40 grader i kåken dygnet runt! Haha

Har inte hört nått om ett tidigare inflyttningsdatum till huset än men det är bara 2 helger kvar så jag har ställt in mig på det. Kommer bli så skönt. Har en hel del jag skulle vilja göra innan bara. Men vet inte riktigt hur jag ska hinna!!



Idag blir det Borlänge en vända och köpa en ny bilstol till M, hon få knappt plats i den första med vinteroverallen så det är i princip akut nu! Perfekt att de hade bilstolsveckor nu!


Nu blir det frukost !
Hoppas ni haft en skön helg!


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Va skönt att det börjar rätta till sig..

Var de vällingen iaf??

Kram på er, ses snart!

2010-10-18 @ 09:06:06
Postat av: Hanna o flickorna

åh va spännande att få flytta snart! skönt att ni börjar känna er bättre också!

2010-10-18 @ 09:07:32
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

Hahaa, jag förstog de :)

2010-10-18 @ 09:48:25
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"