Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Zombieeee

Hon vaknade tre gånger inatt så jag är rätt trött, en gång mer än hon brukar men det är väl inte så farligt egentligen. Men det blir JAG som får problem och somna om sen. Så idag är jag som en vandrande zombie. Och jag har jagat undan katterna från hennes dörr säkert hundra gånger inatt. De står o krafsar o ska in... drygon!!! Blir så arg men de fattar inte, och på natten kan man ju inte direkt höja rösten åt dom heller för då vaknar ju hon direkt.

Var iaf till BVC idag 10.30 på föräldragrupp, pratade lite om mat och smakportioner. Miranda älskar iallafall mat, hittills! På morgonen idag åt hon havregröt med en klick plommonpuré och på em fick hon majspuré och lite mer plommon. Hon gapar när man kommer med skeden, smackar och tycker det är mumma. Plommonpuren funkar iaf jättebra för hennes mage, satt riktig sprätt på den. Det fick Johan verkligen bevis på idag... Hahahaha

Skulle varit på babymassagen halv två men orkade inte stanna kvar o vänta, heller inte gå hem o vända då jag är lite zombielik som sagt. Så nu är det två veckor till nästa gång...

Nu blir det att slöa på soffan. Johan ska ut och cykla. Sen ikväll är det desperadooos!


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja personligen så tycker jag att det är lite konstigt att folk kan gå o tala om för andra när barnen "ska" sova utan mat,för alla barn är olika. Jag kommer inte försöka vänja bort nattmålen förrän hon börjat dricka ur en helflaska välling till kvällen iaf, o när Maya gjorde det så valde hon självbort nattmålet, så jag hoppas på samma tur denna gången :-) jag har också varit som en zombie idag men Kerstin åt en gång i timmen i natt så de va därför ;-P

2010-05-04 @ 19:42:46
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: sabina

Hej!! :) Ja hon älskar att sitta i den!! har en dyna som ska sitta i enn matstol sen en snutte runt så hon sitter stadigt :) Sen sitter hon och plockar med grejer, hon fattar inte att hon kan ta sig fram har bara sparkat bak sig! Sitta i babysittern vägrar hon nu! hon vill sitta uppe och vara med hela tiden :)

2010-05-04 @ 22:21:44
URL: http://truediamond.blogg.se/
Postat av: Farmor

Det ger sej så småningom, var lugn =) Hon är fortfarande lten det lilla grynet =O)

2010-05-04 @ 22:54:09
Postat av: Anonym

Oj va de ändras.. för oss va de bara vatten som rekomenderades!!

2010-05-05 @ 12:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"