Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Vad har hänt sen onsdagen?

Nu var det längesen jag uppdaterade. Har haft så sköna dagar nu när det varit långhelg så jag har inte haft tid.

Torsdagen tillbringades ute i Sunnansjö med kusinerna och svärföräldrar. Åt Tacos och hade en mysig dag i regnet medans karlarna snicckrade på lillstallet hela dagen. 

Fredagen blev det lite shopping på stan åt Johan. Nya byxor till dopet och ett par vardags. Ett år sen sist han köpte byxor. Herregud... Sen hälsade jag på mamma o pappa..

Lördagen. Vilken UNDERBAR dag. 20grader varmt och sol. Gick ju i linne hela dan. Fixade till Saras hår... Hon har varit svart men nu är hon Beyonce blond. SÅ snyggt! Sen grillade vi och på kvällen blev det smörgåstårta och vin på altanen med min Farmor och Farfar. Sen spelade vi spel.. Johan var på streetrace hela dagen och kom hem väldigt sent så jag stannade kvar över natten hos mamma och pappa. Gick superbra med MIranda, hon sov så gott även borta...

Söndagen. En sköön och slapp dag. Myste bara och tog det lugnt. Johan blev stolt och överlycklig bilägare till en Audi S4. Oj så han går på rosa moln nu. En bil han tjatat om sen vi träffades..


En underbar långhelg med andra ord. TACK alla.

Miranda har sovit från kl 22 till 05 nu flera dagar i rad. HOPPAS HOPPAS det är nått hon kommer fortsätta med. Jag hinner t.o.m gå in i lite djupsömn. Så skönt....

Imorgon blir det babymassage....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"