Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Ljuva värme!


Det är alltså varmare ute just nu är i vår lägenhet. Underbara tanke..
Ska snart gå bort till BVC på babymassage. Men sen vet jag inte. Får gå till nån parkbänk och sätta mig och njuta av värmen. Den skulle tydligen inte hålla i så länge.

Hoppas på fint väder till dopet som är om två helger bara...
Skulle behövt baka i veckan. Johan fyller i helgen och han vill nog ha lite mums bakat då.

Inatt åt Miranda en gång. Hon somna hav 10 och sov till halv 4. Sen somna hon om och jag hämtade in henne till mig vid halv åtta. Vi låg myste och sov sen till 9. Gillar't!

Hon vänder sig heeela tiden nu från rygg till mage. Hon tycker det är jättekul, men efter ett tag så vill hon ju inte ligga så mer och blir tvärförbannad. Hon har inte kommit på hur man vänder tillbaka än iaf. Så jag får ju springa och vända tillbaka henne till rygg HELA tiden. Vips, 10 sekunder senare ligger hon på mage igen... ♥




Kommentarer
Postat av: Madelene ~ Mina bilder, mina drömmar!

hon e så duktig, fasters hjärta!

2010-05-18 @ 13:45:28
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Martina

haha ja visst e de lite jobbigt å vända tillbaks dom. gissa om jag blev lycklig när Tilja vände tillbaks själv.

2010-05-18 @ 18:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"