Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Jag vill, Jag vill

Jag vill så mycket, tänk om man kunde få allt som man vill? Vad glad jag skulle vara. Jag behöver inte mer än några saker, och om jag hinner räkna upp de jag vill ha på 5 sek, kan man inte få det då? För man hinner inte räkna upp så mycket... De tycker jag vore rättvist.

Vilka funderingar. Men som sagt, jag vill så mycket men inget blir riktigt som jag vill.

 
Igår var vi hos mamma och pappa och åt mat, kikade på talang och åkte sen hem... Miranda somna i bilen så jag la bara över henne i sin vagga när vi kom hem. Sen gick vi upp i sängen strax innan elva, hon åt och sen sov hon från 23.00 till 06.00 utan att vakna..! Åt och somna om, vaknade en kort sväng vid sju men somna igen och vi sov till 9! Många timmars sömn. Skönt!!! Tack stumpan!

Ska prova lägga henne i spälsängen om natten snart, men tycker det är så jobbigt eftersom det är ett annat rum. Med stängd dörr. Då katterna inte får komma in lär det vara så.... Men det är ju vägg i vägg i alla fall. Men ska jag plocka upp henne ur sängen, gå in i vårt sovrum och amma och sen bära tillbaka henne till sängen de gånger hon vaknar? Ja visst, kanske det, men jag ser det som drygt, men det kanske är det bästa?


Nej blir inge nytta gjort om jag sitter här.. Måste väl resa på mig=//

Ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: =)

Kan du inte prova att ha sängen inne i erat sovrum först då,och se hur det går?

Bara en idé jag fick!=)

2010-05-01 @ 11:22:01
Postat av: Johanna

Kan inte det för då kommer garanterat katterna lägga sig i spälsängen för vi har ingen dörr till sovrummet, och kan inte stänga in dom nån annan stans heller, eller ja, toaletten isf, och det tycker jag väl är lite elakt.. =p

2010-05-01 @ 15:33:10
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Lina

Kan du inte kanske ställa in en stol eller något som du kan sitta och amma i? =)

2010-05-01 @ 15:40:44
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Inga-Britt

Hej Johanna.

Vi har kärt besök i dag här i Skamhed. Jag tror nästan att Du redan vet vilka besökarna är. Vi har ätit, druckit kaffe och har också tittat på hur broderiet på dopklänningen ska se ut. Det ser ut på bilderna, som Du visar att det är brottom för den lilla växer fort.

Ha det bra i Ludvika.

Hälsningar Inga-Britt och Bernt.

2010-05-01 @ 18:25:16
URL: http://tegeltak.blogspot.com
Postat av: Madde

Tack Johanna! :)

Men nu får du allt avslöja för lilla mig vad det är du tänker så mycket på! :D

2010-05-02 @ 15:51:15
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jag lägger alltid tillbaka Alessa i sängen efter amningen. Visst är man helt död men det går ändå. :) Ja! jag har ju missat 2 babymassage men hoppas det är okej att man hoppar på nu ändå! Är det direkt efter föräldragruppen? Jag kommer i alla fall imorgon. Visst var det halv tio?

2010-05-03 @ 10:04:30
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"