Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Bullbakning

Håller på och bakar bullar, men jag tror att det blir två längder av degen istället. Går lite fortare. Sen kanske jag gör en sats till med vanliga bullar sen. Gud vad jag älskar o baka! Skulle kunna jobba på heltid som husmor.. ;) Finns det nått sånt jobb? Får nog isf skaffa mig en rik karl, så jag kan va hemmafru. Men jag vill ju inte byta så jag får nöja mig med husmor nån gång ibland....=)

Annars händer det inte så mycket här hemma!
Allt går bra och Miranda är så snäll. Hon sover på mig oftast på kvällarna när vi tittar på TV sen går vi upp och byter blöja och ammar vid 22 och sen somnar hon mellan oss i sin "säng" och sover fram till 2-3 tiden på natten.. Då äter hon och sen somnar om. Vill äta vid 5-6 tiden sen igen och då kan det vara knäligt och somna om ibland och morsan vill inte gå upp! Sen somver vi till 8-9. Jag tycker det här är helt OK men jag har ju inget och jämföra med så..=)


Ne nu vakna hon. KraM!


14:48 resultat:



Kanelbullar och Vaniljbullar.. (för din skull mamma)


Kommentarer
Postat av: Britta

Du kan få jobb här hos mej =) Fast lönen får bli mat (som du lagar själv) o husrum. Det blir välan bra så säj =D

2010-03-24 @ 13:36:45
Postat av: Hanna

jag älskar också att baka, så skoj ju :-) Kerstin brukar somna i min famn, o sen kan jag lägga ner henne i sin säng oftast nu för tiden (runt 18-19), men vissa kvällar vägrar hon så då får hon ligga bredvid mig i soffan. Sen vaknar hon o äter runt 1-2 sen är de jätteolika. Vissa nätter ammar hon typ 1 gång varannan timme o vissa nätter bara en gång till på natten..men hon vaknar för de mesta samtidigt som Maya runt kl 6, så du har de nog rätt bra ;-P

2010-03-24 @ 19:31:47
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: sandra

ska vi öppna bageri? Du bakar fikat & jag tårtorna =)

2010-03-24 @ 22:35:51
Postat av: Sandra

Så duktig du är! Ser fram emot att smaka :P

2010-03-25 @ 09:27:30
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja fan Sandra, det gör vi! Men jag undrar ju oxå när du ska läsa till frisör så vi kan öppna Salong?

2010-03-25 @ 09:50:39
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: mamma

Va gullig du e som gör vaniljbullar för min skull!

De var också supergoda!!

Jag älskar ju bullar, varför bakar jag aldrig?

(Svar: då smaskar jag i mej dom själv...)

2010-03-26 @ 14:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"