Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Bröllop och vampyrer!

Gud vad fint bröllopet igår!! Blev en och annan tår kan jag säga. Är ingen fan av kungligheter men sånt här händer inte så ofta så jag var tvungen att titta och blev ganska klistrad framför TVn igår...

Har precis varit och kikat på Roger som åkte cross... Var kul, han är så bra! =)

Nä nu ska jag bege mig, skulle bara sätta mig här för att
BOKA TWILIGHT biljetter till Eclipse..
Ville gå på premiären men Johan ville med så gå funkar det ju inte mitt i natta. Så det blev kl 18 istället.. LÄNGTAR!
Niiiice... Fanns inte så mycket kvar. Skynda skynda..


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja bröllopet var så fint :)



Åh just ja, måste boka biljett jag med :)

2010-06-20 @ 16:42:37
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: Mia

Du har verkligen jättefina ögonbryn! Är dem i den formen naturligt? Kan man gå till en frisör och få det plockat..? Har värsta skogen själv haha :)



Och jättesöt utan smink! :)



//mia

2010-06-21 @ 16:45:11
Postat av: Johanna

Tack!! Ja de är i princip den formen naturligt, tar bara bort nått enstak som kommer fel under.. Men det är bara o gå till en frisör, eller nån skönhetssalong och få dem plockade...! De finns jättemånga olika former man kan välja om man hr lite och ta av=)

2010-06-21 @ 21:11:47
Postat av: Madelene ~ Mina bilder, mina drömmar!

Längtar!! :D

2010-06-22 @ 23:41:33
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"