Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Snabbbloggning!

Miranda sitter i gåstolen och är inne på sista versen. Ska snart slänga henne i säng=)

På förmiddagen var det Rally på stan så vi var upp en sväng o kika. Tycker sånt där är kul ibland men det här är verkligen helt värdelöst om jag får säga mitt. Visst är det kul att det händer nått i stan men nästa år tänker jag då inte kolla....!

Har spenderat eftermiddagen i Grängesberg.. Solat och myst och på kvällen grillade vi.


Imorgon blir det till att vara i Sunnansjö heeela dagen antar jag. Johan ska försöka få klar sin bil, den ska bestiktigas i veckan... Hur nu det går..;)


Nej nu är det dags för M o sova...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"