Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Eclipse

Nu har även jag sett Eclipse.
Var mina släktingar tvugna att komma precis till premiären, när de är här vart 7:e år? Snacka om att pricka in fel. Men men=) De var trevligt iaf men denna kväll var bättre. Nu har jag äntligen fått se Eclipse, och som jag väntat!! Kändes som hela världen hånade mig på torsdagsförmiddagen.... "-Kolla hon har inte sett Eclipse" sa varje öga som tittade på mig när mötte deras hånfulla blickar... Åtminstone kändes det så. Även om jag läst böckerna så har jag väntat sååå på denna film. Och var den så bra då? JAAA de va den....!!!

Nu ska jag lägga mig i sängen och somna men ett leende på läpparna. Och jag är fortfarande Team E även om det draaar fruktansvärt i ena sidan. Men jag vet ju hur det går så..;)



Ja jag är vuxen, har barn, men det betyder inte att jag växer upp för det. Jag ääälskar att präglas av något som fångar mig som musik eller i detta fall filmer/böcker.... Men jag är kvar på jorden för det. Jag blir inte galen.



Kommentarer
Postat av: Britta

Du får så gärna titta på filmer och du får gärna tycka att dom är jättebra bara du är TYST medan du tittar =)

2010-07-07 @ 23:21:24
Postat av: Anna

Jag har nästan bytt sida :P Gillar Jacob mer och mer och han ser mycket bättre ut men vampyrerna är ju såklart coolast :D

2010-07-08 @ 08:45:29
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men när man sett en film 24 ggr britta behöver man inte hänga med i handlingen, så är det roligare och disskutera den och påpeka lite misstag o så. Självklart är man tyst annars, de första gångerna..! =)

2010-07-08 @ 08:58:30
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: :)

så länge man ser skillnad på fantasi & verklighet så. :)

2010-07-08 @ 09:30:09
Postat av: Lina

Jag tittar inte hånfullt, jag har inte sett den =)

2010-07-08 @ 10:43:15
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"