Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

2 veckor

Idag (eller ikväll vid 18) blir vår underbara tjej 2 veckor!

Alltså bara helgen kvar sen börjar Johan jobba igen, usch jag vill att han ska vara hemma jämt. Vi har svårt att få henne och somna på kvällarna. Hon vill gärna vakna vid 23 och vara vaken till 02, men det vill inte vi...=) FÖRSÖKER hålla henne vaken mer om dagarna genom att väcka ofta men det verkar inte hjälpa. Inatt var hon vaken mellan 2 och 4 och då är det så skönt o ha Johan som hjälp men nu måste ju han sova om han ska upp o jobba?! Hujeda mig, han får nog sova i soffan. Men sen när hon väl somnat så sover hon länge, hon somna fyra, åt "i sömnen"  vid halv åtta sen sov hon och jag till 11!




Idag är det bla BADNING som står på schemat, hon gillade det inte sist. Skrek som en stucken gris men blev nöjd direkt hon blev invirad i handduken. Så vi får se hur det går idag..=)

På e.m ska jag upp på stan o göra lite ärenden, ska bli skönt o komma ut lite. Har haft smått feber några dagar nu så jag känner mig mycket piggare idag så då kanske det även blir lite plock och städ här i hemmet....!
Imorgon ska vi träffa (mor)bror Markus och Sara. Har inte träffat Sara sen augusti när hon åkte till Australien och Markus har jag inte träffat sen november när han åkte ner. SAKNAR! SKa bli så kul...=)

Allt går bra och hon är så snäll vår prinsessa, det enda är de där 2-3 timmarna på nätterna. Så nu vet ni,  Blev en liten uppdatering iaf!



Kommentarer
Postat av: Tessa

Ååh, fasters skrutta.. Kikar nog in en sväng ikväll när ja ska in å sola, är alldeles för länge sen ja träffa henne nu...

2010-01-22 @ 14:37:45
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Farmor

Va fort det går! Lilla smulungen =) Viktigt att du vilar mycket när du kan så du orkar med dom här nätterna, det kommer att bli fler av den varan tyvärr. Puss o kram

2010-01-22 @ 19:44:50
Postat av: Emma&Arvid

Himla söt hon är eran lilla Miranda :-)

2010-01-22 @ 20:36:22
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: Malin

tror det är en till sötnos som är lik pappa :-P

2010-01-23 @ 16:33:39
URL: http://benzbruttan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skruttan! Hon ser mer vaken ut nu :) Så mysigt ni har det! kram på er!

2010-01-24 @ 11:04:19
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Madelene - Mina Drömmar, Mina Foton.

Gud så söt hon är! Kommer förbi någon dag hade jag tänkt och tar lite kort så att jag har några på hon med :)

2010-01-24 @ 23:44:49
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Jenny

De är en riktig sötnos =) Va skönt att allt går bra, så mysigt den där första tiden när man får vara hemma allihopa!



När Fredde skulle börja jobba igen kändes de mest läskigt att vara ensam med denna lilla varelse hela dagarna, men de är väl mest saknaden att vara allihopa för de där fixar man galant endå =)

2010-01-25 @ 10:27:01
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: martina

hej vilken liten söt.

hoppas allt e bra med er nätterna blir nog bättre snart, min lilla skrutt va vaken mellan 22 å 4 ett tag men nu har vi vänt tillbaka nätterna :P kram på er

2010-01-25 @ 23:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"