Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Helgen slut=(

Jaha då var helgen snart slut, de går så fort. Det är ju så mysigt när Johan är ledig och vi är lediga alla tre, men de går alldeles för fort! I lördags var Sandra här på besök, var så trevligt! Hon och Miranda myste jättelänge=) Längtar tills jag får mysa med hennes bebbe, men den ska stanna där inne minst 13 veckor till!
Sen var vi till Tessa och käka pizza och kolla på melodifestivalen som inte var nånting att se.. Urdåligt. Hoppas på bättre bidrag nästa lördag.

Idag har vi varit i Sunnansjö och hälsat på... Fixade bl.a Madde i håret, hon blev såå fin=) Sen var vi till Johans Farmor och Farfar så de fick träffa Miranda....

Mirandas nätter börjar bli bättre tycker jag. Hon somnar kring 23 tiden och sover fram till minst fyra, Idag till halv sex. Sen åt hon och somnade sen om vid sju och då hade vi sovmorgon till 10. Så jag får inte klaga... Annars går allt så bra, hon är världens mysigaste och underbaraste tjej och jag är världens lyckligaste som får vara hennes mamma.


påväg till S-sjö... snart påklädd o klar

Kvällen bjöd på korvstroganoff och potatis, nu blir det film och myys!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Lilla gullungen =) Synd bara att jag inte fick va hemma och mysa med er men det får väl bli en annan dag =)

2010-02-07 @ 20:46:26
Postat av: sabina

gud va fin hon är, er lilla tjej

2010-02-08 @ 01:09:38
URL: http://truediamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"