Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Fredag!

Idag blir det en vända på stan och lunch med Lisa<3! Har inte tt koöre som jag får handla med på stan så jag ska försöka skärpa mig. Men det är svårt... Jag ÄR shoppinggalen. Men nu behövs våra pengar läggas på annat.

Sen ska jag ev åka till Tessa, Roger och kusinerna, om de är hemma, och hälsa på. Men till kvällen blir det grängesberg. Måste säga hej då till pappa som åker på sin andra fiskesemester... Så då får råttorna dansa på bordet när katten är borta... ( jag o mamma)

Imorgon vill jag gå till Hammarbacken på loppis, får nog bli en sväng. Johan ska på streetrace till Orsa så jag vet inte vad jag ska hitta på en heldag.

Nej nu ska jag försöka lägga M för sin förmiddagslur, och det brukar inte va det lättaste...


Trevlig Helg!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! =)

2010-08-20 @ 10:23:22
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"