Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Påskafton idag!

Långfredagen var vi hos Johans föräldrar i Sunnansjö och åt påskmat... Mumma! Alla hans syskon med familj var där så det var fullt hus.Tror Leif får bygga ut köket snart!


Kusinerna...
Måste ta en bild nån gång när det är allihopa!

MINA HJÄRTAN!!!

Älskar er!

Idag ska vi till min mor och far på påskmiddag. Men jag har gjort en kycklingpaj och en köttfärspaj så det inte bara blir påskmat, blir inte mycket på tallriken för dom som inte äter varken sill eller Jansson. (Jag och Johan).

Miranda sitter i sin babysitetr och pratar för fullt men börjar bli lite otålig.. Så jag lär gå.

GLAD PÅSK ALLIHOPA!!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack för i går! Ja du, köket börjar bli bra litet när alla är här =) Måste få receptet på kycklingpajen för den var superdundergo!! Puss okram

2010-04-03 @ 10:47:10
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"