Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Längesen nu!

Var längesen jag skrev nu så här kommer en uppdatering om helgen:

I Fredags var jag och Johan till Lisa på 20 års fest..Riktigt trevligt!! Miranda var vid mormor och morfar och det hade gått så bra, hon hade varit jättesnäll och sovit bra. Skönt, då vet jag att det fungerar med barnvakt..=p Var skönt att göra något annat, var väl ett år sen ungefär. Men var hur jobbigt som helst och somna utan henne på natten sen!

Lördagen var jag och hämtade Miranda i Gränges. Kalasade lite med Sara och Markus som var där. Jag fick nytt smink från MUS, tre ögonskuggor och en eyeliner..TAACK.. .Var en väldigt luuugn och skön lördag.

Söndagen var Johan på cross hela dagen. Jag bakade bullar och längder på morgonen som Sara skulle få i födelsedagspresent... =p Sen åkte jag till gränges med dom för de var kvar där. Vi åt, fikade och sen gick vi ut och spelade årets första KUBBrunda.... Gud så kul de e!

Idag var jag o handlade på förmiddagen. Johan är hemma och är sjuk så han fick ta Miranda en snabbis. Hon är lite snorig men annars peppar peppar har hon aldrig varit sjuk sen hon föddes.

Idag fick Miranda sin första smakportion.
 "Husets egna Potatispuré med en touch av naturlig
bröstmjölk a'la Johanna"
 

Riktig gourmet-mat.
Första reaktionen....

Provar lite mer, det var ju rätt gott ändå...

IVRIG efter mer...


De var grejer de där, morsan!

Blev iaf några teskedar som hon lyckades lapa i sig...
Vi ska prova igen imorgon få se om det är lika populärt då..=)
Var roligt att se hennes rekation!


Kommentarer
Postat av: Madelene ~ Mina bilder, mina drömmar!

Sötnosen dåå! :)

2010-04-26 @ 20:34:30
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Mormor

Men bästa, söta lilltjejen, du är väl för go´, tänk att ha fått sin första smakportion!

Du såg ut att gilla de me´!

Hmm, både mor och mormor gillar potatis..;)

Puss o kram

2010-04-26 @ 20:35:41
Postat av: Lina

Kul att det gick så bra =) Hoppas på en matglad liten bebis =)

2010-04-26 @ 21:36:41
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst är det kul att se deras reaktioner! vi provade fruktpure till alessa men det var ingen höjdare. såg ut som hon skulle dö :) du förresten, hur är baby massagen? alessa var sjuk förra veckan & nu är jag det istället. så typiskt!

2010-04-27 @ 14:45:36
Postat av: Jasmine

det var jag som skrev inlägget innan :) glömde att skriva namn. haha.

2010-04-27 @ 14:46:02
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/
Postat av: Tessa

Men guuud, va fort de gått. Läste först nu å tänkte "men sjutton, smakportioner REDAN??" men så tänkte ja efter lite, hon börjar ju bli "stor" nu lilltjejen ju.. Klart de e dax för smakisar.. =0) Hon växer för fort...

2010-04-28 @ 13:26:29
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"