Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Inspiration!

Åh vad jag blir sugen på att sminka i massor när jag läser denna blogg:

Lindas Sminkblogg
Hon är så grymt duktig!

Åh önskar mig smink i massor, glitterskuggor, eyeliners, massa olika skuggor i tusen olika färger, pennor.. åhh allt vill jag ha.

Men man ska bara orka lägga ner tid på det, och jag har oftast inte det. Max 5 minuter framför spegeln nuförtiden. För nått år sen var jag den man alltid såg med olika skuggor varje dag. Tror jag inte gick ut utan ögonskugga? Bara mascara fanns inte. Beror ju mycket på det jobb man hade också, man var tvungen att se tipp-topp ut när man ska träffa folk och stå i en spegel hela dagarna annars mådde man skit..

Jaja nog om det, Jag ska börja sminka mig mer iaf  -bara för jag älskar't!


Kommentarer
Postat av: Britta

Ja du ser lite blek o glåmig ut nu förtiden. Näääää då, du är ALLTID så himla fin du =O)

2010-04-10 @ 11:30:18
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"