Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

God Morgon Torsdag!

Idag ska jag försöka sätta in alla korten i album som jag ligger efter med. Skulle va skönt o få det gjort. Sen börjar hela helvetet med att skriva in datum och text till allt. Kommer ångra mig nå grymt i framtiden om jag inte gör det.
"När var det här? Hur gammal är Miranda här? osv." Nej lär ta tag i det!

Mamma läste lite för mig häromdan i min bok, som är från när jag var liten(eller mindre som Johan säger). Och hon sa "När du var 3½ månad sov du från 22.00 till 8.30 utan att vakna i din egen säng, och din bror gjorde det när han var 4 mån"
iSHIT POMMES ALLTSÅ!
Miranda ligger långa vägar efter, hon vaknar 03 sen 05 och oftast 07 också och jag orkar inte gå upp då så vi halvsover omvartannat till 09. Hmmm... ?

Jaja vi har det mysigt bredvid varann iaf, då kan jag ligga o snoooosa på henne hela tiden.


Inatt låg jag och tänkte på en sak så jag kunde knappt sova, är lite nervös, lite spänd, förväntasfull, orolig, men framför allt hoppfull. Jag hoppas detta går vägen! HOPPAS för vår skull! Och jag hoppas det blir så, så jag kan delge er om detta!


Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Farmor

VA DÅ???????Ring omedelbums och berätta!!!!!!!! Pussa på farmors gullefjun =) Kram

2010-04-29 @ 10:43:07
Postat av: Farmor

Förresten så kanske hon vaknar just för att hon ligger bredvid dej, hon kanske blir störd. Puss

2010-04-29 @ 10:44:39
Postat av: Johanna

Ja det är kanske så, men tycker det är så jobbigt att lägga henne i ett annat rum med stängd dörr. (katterna) Om vi kunde ha spälsängen bredvid oss skulle det ju gå men då skulle garanterat Hector lägga sig i den. Så jag väntar tills vi börjar med välling så jag ser om hon sover längre då, för då kan jag nog lägga henne där, för då slipper jag upp och amma två ggr per natt. Och det är jobbigt när hon sover i spjälisen... Jajja invecklat är det. Jag tror iaf hon kommer sova längre om jag sltar amma för hon står sig bättre på ersättning..

2010-04-29 @ 11:15:23
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Tessa

Du vet väl att det är OLAGLIGT att göra mig så här nyfiken!!!!!!!!!! Jag vill veta, NUUUU..!!!!!

2010-04-29 @ 13:13:35
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Therese

Nyfniken blidde jag ju nu!!! ;)

2010-04-29 @ 20:35:55
URL: http://haksberg.blogg.se/
Postat av: Jasmine

vi har slutat att ha alessa i sängen med oss. hon får somna in själv & inte brevid mig. det var först då hon började sova så länge! :) värt att testa!

2010-05-01 @ 07:53:06
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"