Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Sov söndag

Har precis gått upp, efter en halvbra förmiddag i sängen. Katterna har gett allt för att få upp mig redan kl åtta men jag gav mig fan inte! Jag höll ut till nu, såå skönt så.

Igår var vi vid Tessa o Roger hela dagen och Johan tvättade bilen som planerat.. SÅ duktig så, det JAG gjorde var att berömma honom när han va klar.. inge mer.. Hehe. Så ska det va...

Idag vet jag inte vad vi ska göra, skulle behöva tvätta Mount Everest berget vi har som tvätthög men det är så drygt för jag kan aldrig köra tvättmaskin o torktumlare samtidigt så det tar sån tid.

Ne nu ska jag nog sätta igång!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej, hej, kan du inte köra dem samtidigt, varför?Det underlättar ju betydligt då..

Jag tycker det är kul att tvätta men värre att ta reda på tvätten... kram

2009-09-28 @ 14:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"