Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

lite shopping

Idag har jag jobbat fram till halv fem, då gick jag upp på stan och mötte Mamma och Annso som var o kika lite efter presenter åt brorsan som fyller på måndag.. Hittade även lite söta bebiskläder, måste utöka mina 3 plagg jag har.. haha.. Det blev ett par vita plyschbyssor och ett par vita manchster, skitsöta! Och en body med en brun nallebjörn. Är inte lätt att hitta nått som varken är för tjejigt är för killigt..! Hittade en stickad kofta också så den ska jag upp å köpa imorgon, har funderat lite på den under dagen... Köpte även present till Jenny som fyller imorgon!!




Just nu håller jag på med mat, ugnstekt falukorv med äpplen och potatis! Mumma!



Hoppas även att det det är Idol ikväll? Men har ingen aning, borde ju va det.. Tycker uttagningarna är det roligaste, den är det mest grin och gnäll=)



chiao



Kommentarer
Postat av: Tessa

Köp inte på dej för mycket bara. När de väl tex kommer en tjej sen vill man inte ha vitt/beige på dom, då vill man bara ha rosa och andra tjejfärger.. :-)

2009-09-17 @ 07:39:55
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"