Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Kväller

Har varit ut till Jenny i Källbotten idag och kika på deras nya hus.. De var såå mysigt. Vart bara en snabbsväng, lämnade paket och kikade snabbt sen var jag tvungen att åka. Melvin tittade nästan i kors, han var såå trött.
Åkte till Ica och handla och han hölll sig faktsikt vaken hela tiden tack vare en ostkrokspåse..=) Ville ju inte att han skulle somna innan jag kom hem för då tänkte jag att "då somnar han aldrig sen" om han får en powernap. Men han fick nog det ändå, han somna vid Lidl och sen sov han tills jag skyndat upp för trappen med honom, väckte honom, byte blöja greja lite och sen välling och sängen fort som tusan.. Han var såå trött stackarn..! Men inga problem att somna där inte.. han åt sin välling sen somna han om bums igen. Han är väl för snäll den där ungen!

Imorgon ska vi på Gränges-"marken"...!

Ätit varma mackor nyss och nu blir det goooodisskålen!


Tänk han kommer vakna runt 5-7 imorgon. Jag går i vanliga fall upp 9, bara o vänja sig, jag veet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"