Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Freeedagmys

Vi har ätit hemgjord pizza nu på kvällningen, var sååå gott. Så nu ligger jag framför TVn med en godispåse och kollar på Brokeback Mountain -själv, Johan ville av någon anledning inte se.. ;-)
Jag tycker iaf den är jättebra...!

Igår fick jag äntligen min björnoverall i teddytyg till bebisen som jag beställt, den är helt bedååårande söt. Kan knappt bärga mig till jag får klä vår lille krabat i den..! Några klädesplagg till har det blivit men jag tycker det är skitsvårt att köpa eftersom det ska passa både kille och tjej. Men man får väl köpa lite basutbud bara och vänta tillsa man vet med resten=) 

På söndag ska vi åka och beställa vagn iaf... Spännande!!
SKa även till romme och kolla på brorsan som ska hoppa fallskärm!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"