Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Äntligen freeeedag!

Har ätit Tacos så jag känner mig totalt fyrkantig, ändå har jag godis påsen på bordet. Mår snart illa för jag är sååå mätt! Kommer somna ovaggad ikväll...!

Undrar vad helgen har att erbjuda?? Blir nog en sväng till grängesberg imorgon och va med bror min, han är hemma och hälsar på. Söndag oklart men antagligen en sväng te Tessa o Roger iaf.

Idag var jag med mamma en snabbisväng till kupolen och beställde vagn, det blev den Gråa! Emmaljunga Edge Duo Combi med sportchassi. Så nu hoppas jag vi blir nöjda! Det känns bra iaf...


Och det går bara skitprogram på TVn, åhh kan GREY, Desperate, Gossip hösten börja snart..
"Mjukläser min "Ljudet av ditt hjärta", Tredje boken i Twilight sagan, vill inte bli klar så fort den här gången. Så jag försäker hålla mig och tar några sidor varje dag...


Nä go kväll på er.





Kommentarer
Postat av: Britta

Men hörru, de är måndag i dag. Du lä ju uppdatera lite bättre ju ;) Pyss o kjam

2009-09-14 @ 20:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"