Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Sooov lördag

Jag tog mig i kragen, bestämde mig för JAG ORKAR och så åkte jag och mamma på Ladies Night igår. Och jag ångrar det verkligen inte, det var riktigt bra! Och jag fick se min goda Andreas Johnson igen -för 6:e gången. Första gången jag var på honom var jag 13 år och det var på Liseberg, då var det nästan ingen i SVerige om kände till honom, det var då han turnerade med sin Glorius och den har många börjat lyssna på NU de senaste 2 åren! Jaja han är iaf underbaaaar och så vacker. Allt annat var oxå såklart bra på Ladies Night, så jag är glad att jag orkade gå=)

Bilderna är tagna av Sandra Jansson då min kamera blev kvar hemma... Tack Sandra!


Men som sagt, idag har jag varit heeelt slut.
Sov till tolv idag och då gick jag bara upp o la mig i soffan iställe.
Kände att jag behövde ut och få lite luft så på eftermiddagen gick  Jag och Johan till Kyrkogården och tände ett ljus på mormors grav,
Så nu lyser det för dej mormor och du har
även fått veta och se att du ska bli gammelmormor
.





Sen åkte vi och handla, blev Tacos ikväll..mmm så gott de va!
Körslaget i soffan nu...

Kommentarer
Postat av: sandra

varsego! =) helt klart varenda krona! skitkul va det!

2009-10-31 @ 22:07:12
Postat av: gunilla (mamma)

Det var så skönt att du blev feberfri, jag var lite orolig när du var så dålig..=( Att du sen orkade med och ville åka på Ladies Night var ju en bonus, verkligen!!!Jag tror också att bussresan hade varit jobbigare, nu slapp vi ju vänta länge innan insläpp+ att vi säkert kom hem snabbare!

Mycket trevlig kväll!!!!

2009-11-01 @ 22:20:41
Postat av: :)

Hej Johanna! Fört och främst, grattis till graviditeten! :)



Jo, du är ju frisör. Jag tänkte höra med dig: Går det bra att färga håret hos Er från brunt till guldblond, lite a´ la Whitney Port (från The Hills)/ exotisk strandblondt, typ? Vill åt det där guldiga blonda.. Ljusa till håret liksom.



Vad kostar en sådan behandling? Tacksam för svar! :)

2009-11-04 @ 18:16:28
Postat av: Johanna

Tack!!



Det är svårt o säga när jag inte ser ditt hår och kan avgöra vad brun är, men allt är nästan möjligt så det går absolut, man får diskutera fram hur man ska gå tillväga på bästa sätt för att det ska bli så likt din vision som möjligt... Sen är det ju svårt att helt få håret som en kändis på tv men försöka komma i närheten är det man strävar mot då. Så nog går det!

2009-11-04 @ 20:57:54
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: mamma

Va gulligt att du berättat för mormor om bebisen..

2009-11-16 @ 22:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"